(zwanej dalej: „Strefą WA”)
§1. Definicje
- Panel Klienta – zakładka na Koncie Użytkownika służąca do zarządzania Subskrypcją, pod adresem: szkolenia.strefawa.pl/moje-konto.
- Płatności cykliczne/subskrypcyjne – forma płatności, pozwalająca na regularne obciążanie rachunku Klienta cyklicznie co określoną w wybranym wariancie produktu cyfrowego liczbę miesięcy, poprzez kartę płatniczą, bez konieczności każdorazowego wykonywania przez niego transakcji w systemie Operatora Płatności.
- Regulamin Strefy WA – niniejszy regulamin, określający zasady korzystania z Subskrypcji oraz warunki dokonywania Płatności cyklicznych, dostępny pod tym adresem.
- Regulamin Sklepu – Regulamin Sklepu Internetowego szkolenia.strefawa.pl, określający zasady zawierania umów dostawy na odległość, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz zasady postępowania reklamacyjnego, dostępny pod tym adresem.
- Subskrybent lub Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i ukończyła 18. rok życia, która korzysta z Subskrypcji.
- Subskrypcja – usługa świadczona przez Magdalenę Mytych, prowadzącą platformę Strefa WA na podstawie Regulaminu Strefy WA, polegająca na dostawie treści do Klienta na platformie w zamian za dokonywanie Płatności cyklicznych.
- Platforma – dedykowana strona do udostępniania treści w formie szkoleń wideo, audio, materiałów PDF na platformie Publigo.
- Magdalena Mytych – a właściwie Magdalena Mytych | wsparcie dla biznesu, reprezentowana przez Magdalenę Mytych, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem: ul. Mielecka 36/3, 53-402 Wrocław, NIP: 8943165397, REGON: 388436700.
§2. Postanowienia ogólne
- Regulamin Strefy WA określa zasady korzystania z Subskrypcji, w szczególności zasady:
- aktywacji, modyfikacji, anulowania i wygaśnięcia Subskrypcji;
- dokonywania Płatności cyklicznych za Subskrypcję;
- przyznawania rabatów dla Subskrybentów;
- składania reklamacji w sprawach dotyczących Subskrypcji i Płatności cyklicznych;
- odstąpienia od Umowy.
- Regulamin Strefy WA dostępny jest w formie elektronicznej na stronie internetowej Serwisu internetowego pod tym adresem.
- Wszelkie wyrażenia użyte w Regulaminie Strefy WA mają znaczenie przypisane w Regulaminie Sklepu, chyba że odmienne znaczenie zostało wyraźnie przypisane na podstawie Regulaminu Strefy WA.
§3. Zasady korzystania z Subskrypcji
- Do aktywacji i korzystania z Subskrypcji niezbędne jest posiadanie karty płatniczej akceptowanej przez Operatora płatności. Szczegółowe wymogi techniczne dotyczące typów kart płatniczych mogą być uzależnione od wytycznych Operatora Płatności.
- W celu aktywacji Subskrypcji, Klient powinien dodać kartę płatniczą, podając jej numer, datę ważności i kod CVV/CVC. Klient powinien również zapoznać się i zaakceptować Regulamin Strefy WA oraz Zasady płatności PayU.
- Korzystanie z Subskrypcji jest dobrowolne.
- W trakcie składania Zamówienia Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy dostępem do platformy na 6 miesięcy z płatnością jednorazową lub od 1-6 miesięcy z płatnością ratalną. Aktywacja Subskrypcji ma skutek od chwili pierwszego skutecznego obciążenia karty płatniczej.
- W przypadku wyboru dostępu z płatnością ratalną konto Subskrybenta będzie obciążane kwotą widoczną przy wybranym wariancie, zaczynając od dnia dokonania płatności, co określony w wariancie czas (1, 2, 3, 4 lub 6 miesięcy).
- W przypadku wyboru dostępu na 4 lub 6 miesięcy z płatnością jednorazową konto Subskrybenta będzie obciążone kwotą widoczną przy wybranym wariancie, w dniu dokonania płatności.
- Klient może mieć tylko jedną aktywną Subskrypcję.
- Klient zarządza Subskrypcją poprzez Konto, w tym dedykowany Panel Klienta.
- W Panelu Klienta Klient ma możliwość w szczególności:
- uzyskania informacji o terminie płatności;
- anulowania Subskrypcji.
- Subskrybent ma możliwość dokonania innych zmian w Subskrypcji w zakresie wskazanym w Panelu Klienta.
- W razie zmiany karty płatniczej Subskrybent powinien skontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail: pytania@strefawa.pl
- Jeżeli Subskrybent w trakcie trwania Strefy WA nie zabezpieczy odpowiedniej sumy środków na swoim koncie bankowym na zrealizowanie Płatności cyklicznej, subskrypcja wygaśnie. Dostęp do Strefy WA Subskrybent może uzyskać z powrotem pisząc odpowiedniego e-maila na adres pytania@strefawa.pl, jednakże wtedy ewentualny otrzymany rabat przepada.
- Kolejność pojawiania się materiałów na platformie może ulec zmianie.
- Kopiowanie, udostępnianie i powielanie materiałów zawartych w Strefie WA bez wiedzy i zgody Magdaleny Mytych jest zabronione.
§4. Czas trwania Subskrypcji
- Subskrypcja trwa w zależności od wyboru Subskrybenta, od momentu aktywacji do momentu anulowania lub wygaśnięcia.
- Subskrybent może anulować Subskrypcję w każdym czasie za pośrednictwem Panelu Klienta. Potwierdzenie anulowania Subskrypcji zostanie wysłane na adres e-mail Subskrybenta.
- Anulowanie Subskrypcji ma skutek natychmiastowy.
- Anulowanie Subskrypcji wiąże się z utratą dostępu do wszystkich materiałów na platformie.
- Subskrypcja wygasa w przypadku:
- jednej nieudanej próby obciążenia karty płatniczej zgodnie z § 5 ust. 5 Regulaminu Strefy WA (w szczególności wskutek braku środków wystarczających na zrealizowanie Płatności cyklicznej, braku ważności karty płatniczej w chwili dokonywania próby jej obciążenia itp.);
- anulowania Subskrypcji przez Subskrybenta.
- Wygaśnięcie Subskrypcji ma skutek od momentu zajścia zdarzenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej.
- W sytuacji wyboru oferty z mentoringiem Magdaleny Mytych subskrypcja wygasa automatycznie po 4 lub 6 miesiącach, a dostęp do platformy zostaje w rękach Subskrybenta jeszcze przez kolejne 12 miesięcy od dnia jej wygaśnięcia.
§5. Płatności cykliczne
- Subskrybent dokonując zakupu Subskrypcji wyraża zgodę na regularne obciążanie karty płatniczej co określoną w wybranym wariancie liczbę miesięcy, zgodnie z zaakceptowaną przez siebie ofertą.
- Subskrybent w ramach Płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty płatniczej i zlecenia stałego polecenia zapłaty. Dane karty płatniczej będą przechowywane przez Operatora płatności. Operator płatności pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie – Token do Płatności cyklicznych (wirtualny identyfikator karty), umożliwiający przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Strefy WA.
- Subskrybent jest zobowiązany do utrzymywania, w okresie korzystania z Subskrypcji, karty płatniczej, którą wskazał na potrzeby dokonywania Płatności cyklicznych oraz zapewnienia środków niezbędnych do ich realizacji.
- Strefa WA informuje Subskrybenta, na co najmniej 3 dni przed kolejną Płatnością cykliczną, o zbliżającym się terminie automatycznego obciążenia karty płatniczej lub zmieniających się warunkach umowy (kwota lub częstotliwość obciążenia).
- W przypadku 1 odmowy autoryzacji i anulowania Płatności cyklicznej Subskrypcja wygasa.
- Magdalena Mytych, zarządzająca platformą Strefa WA ponosi odpowiedzialność za Płatności cykliczne, dla których kwota jest wyższa niż kwota, jakiej Subskrybent może się spodziewać, uwzględniając rodzaj i wartość wcześniejszych płatności, postanowienia umowy o usługi płatnicze oraz istotne dla sprawy okoliczności.
§6. Rabaty
- W przypadku skorzystania z kuponu rabatowego obniżającego cenę zakupu Subskrypcji, ma on zastosowanie do wszystkich miesięcy.
- Rabat przepada, gdy Subskrybent nie zabezpieczy odpowiedniej sumy środków na swoim koncie bankowym na zrealizowanie Płatności cyklicznej i subskrypcja wygaśnie.
§7. Postępowanie reklamacyjne
- Subskrybent ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach dotyczących Subskrypcji i Płatności cyklicznych.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: pytania@strefawa.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Mielecka 36/3 53-402 Wrocław.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji;
- numer zamówienia i/lub transakcji;
- opis okoliczności uzasadniających reklamację;
- żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Magdalena Mytych ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Subskrybenta adres lub w inny podany przez Subskrybenta sposób. W przypadku braku ustosunkowania się Magdaleny Mytych w ww. terminie, uznaje się, że uznał on reklamację.
§8. Odstąpienie od Umowy
- W kwestii prawa do odstąpienia od Umowy zawartej w ramach Subskrypcji, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
§9. Postanowienia końcowe
- Zmiany w Regulaminie Strefy WA następują w trybie określonym w Regulaminie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Strefy WA, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.10.2023 roku.